پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3798
-
الف
+

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در شهر مشهد برپا می شود

اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد برگزار می‌شود.

 

اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با شب میلاد حضرت رضا(ع) با حضور مسئولین ملی، استانی، چهره‌های فرهنگی و علمی بین‌المللی و هنرمندان در برج سپید مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آی فیلم و  به نقل از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)  اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، با رویکردی متفاوت از ۱۵ دوره قبل برگزار می‌شود و مجموعه برنامه‌های آن محتوا محور و با سرفصل‌های هنری تدارک دیده شده است.  

مراسم  اختتامیه با پخش برنامه تلفیقی از تصویر، نورو صوت آغاز خواهد شد که روایتی متفاوت است از سفر تاریخی امام رضا(ع) از مدینه به مرو. همچنین اجرای آوای نقاره، توسط گروهی از نقاره نوازان حرم مطهر حضرت شاهچراغ برگزار خواهد شد.

شعرخوانی حمید رضا برقعه‌ای، قطعه مولودی خوانی همراه با دف نوازانی گروه یاسین از سنندج، اکران قطعه تصویری- تلفیقی با موضوع ظهور و تقدیر از ۸ نفر از خادمان فرهنگ رضوی از دیگر برنامه‌های اختتامیه است.

در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تعدادی از هنرمندان برجسته در عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر، شعر، سینما و موسیقی همچون فردین خلعتبری، آریا عظیمی نژاد، مختاباد، نادر فلاح، احمد رضا درویش، بهروز  شعیبی، محمود رضوی و مجتبی راعی  حضور دارند.

اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)  دوم مرداد ماه ساعت ۱۷ در تالار برج سپید مشهد برگزار می‌شود.

غ ن / س م

نظر شما
ارسال نظر